Management Information Systems: B-2-B E-Commerce

Typ: Integrierte Veranstaltung
SWS: 2
Credit Points: 4
Homepage:

Kursbeschreibung / -kommentar

1. Motivation
E-commerce plays a significant role in how companies execute their business in the market-place. Information technology (IT) is thereby not only revolutionizing the way that compa-nies do business with consumers, but also the way that they do business with each other. Experts even predict that business-to-business (B2B) transactions will exceed those of busi-ness-to-consumer (B2C) e-commerce. This makes sense, when we consider that a company selling, for instance, a book does n... <a href='/uni/kurs/3145/beschreibung'>mehr &raquo;</a>

Durchschnittsbewertung

Bewertungen:

0

Gesamt: Bewertungen können nur von
registrierten Nutzern eingesehen werden.

Wenn du schon ein Nutzerkonto hast, dann log dich ein, anderenfalls kannst du dich hier registrieren.
Fairness:
Unterstützung:
Material:
Verständlichkeit:
Spaß:
Interesse:
Note/Aufwand:
Empfehlung: